Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Administrativní výpomoc - back office 20 hod./týden

Administrativní výpomoc - back office 20 hod./týden

Aktualizováno: 19. 07. 2022

Pro mezinárodní firmu se sídlem na pražském Karlíně hledáme administrativní výpomoc na 20 hodin týdně.

Co bude vaším úkolem?

* vystavování pravidelných faktur
* práce s databázemi (zadávání nových nabídek, zákazníků, dodavatelů, vytváření interních objednávek, různé aktualizace)
* výpomoc a podpora kolegům z odd. obchodu, financí a back office
* příchozí a odchozí pošta
* skenování, archivování, smlouvy
* objednávky kancelářských potřeb
* aktualizace reportů
* zajištění plynulého chodu kanceláře
* ojediněle péče o návštěvy kanceláře

Co požadujeme?

* základní znalost práce na PC
* základní znalost AJ
* ochota pracovat v kanceláři, home office možný jen ojediněle
* pečlivost, svědomitost, zodpovědnost, energickou a vstřícnou osobnost s týmovým duchem

Co nabízíme?

* práci v mladém a přátelském kolektivu, který drží při sobě a rád spolu tráví čas i po práci
* výbornou dopravní dostupnost, sídlo společnosti se nachází v moderních kancelářích kousek od metra Křižíkova
* možnost občasné práce z domova (po domluvě)
Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.

Kontakt:
R4U s.r.o.
Kateřina Týřová

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (3.6 + 17.6) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru