Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Servisní koordinátor/ka

Servisní koordinátor/ka

Aktualizováno: 21. 09. 2022

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je přímým výrobcem zařízení pro potravinářské chlazení a mražení, hledáme Servisního koordinátora / koordinátorku.

Náplň práce:

• Koordinace servisních aktivit a činností servisních techniků
• Komunikace se zákazníky a obchodními/servisním partnery
• Příjem a evidence požadavků a následná koordinace termínů oprav a servisních aktivit (spouštění, údržba) s přihlédnutím k optimálnímu plánování a využití techniků v terénu
• Řešení dotazů či reklamací zákazníků na provedené servisní činnosti a řešení připomínek klientů k fakturovaným servisním činnostem (rozsah, částka). Poskytnutí součinnosti při řešení servisních kauz v rámci servisního oddělení (návrhy na řešení, koordinace s jinými odděleními, komunikace se zákazníky)
• Plánování servisních aktivit a jejich kontrola dle podmínek uvedených v uzavřených servisních smlouvách
• Zajišťování obsluhy servisní linek Help-line a Hot-line včetně plánování a koordinace při předávání telefonů včetně plánování a zajištění „Office-day“ pro servisní techniky. Předávání podkladů na HR za Hot-line potřebných pro mzdové výkazy techniků na měsíční bázi
• Včasná a řádná fakturace za provedené servisní práce
• Správa a aktualizace provozních dat včetně zakládání nových zákazníků B2C v systémech
• Podpora manažera při zvyšování efektivity oddělení a zlepšování procesů
• Evidence knihy chladiv
• Zajištění zastupitelnosti v případě delší nepřítomnosti technické podpory tak, aby nebyl narušen potřebný chod servisního oddělení

Požadujeme:

* Min. SŠ vzdělání
* Zájem o techniku a technologie, praxe a zkušenosti v oboru TZB výhodou
* Praxe nejméně 2 roky na podobné pozici (koordinace techniků, dispečer) v technické oblasti
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (středně pokročilý)
* Velmi dobré organizační a administrativní schopnosti, samostatnost, orientace na zákazníka, odolnost vůči stresu
* Znalost SAP výhodou
* Dobrá znalost práce na PC + MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
* Zkušenost se správou databází
*

Co nabízíme?

* Dobré platové ohodnocení
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* 5 dní dovolené navíc
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Samostatnou a zodpovědnou práci v mezinárodní společnosti a v přátelském kolektivu
Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.

Kontakt:
R4U s.r.o.
Kateřina Týřová

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (17.0 + 21.5) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru