Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Podpora servisního oddělení
Podpora servisního oddělení
Aktualizováno: 13. 03. 2023
Pro mezinárodní firmu, jednoho z největších výrobců tepelné a chladící techniky, hledáme Back office pracovníka, který posílí servisní oddělení společnosti.
Náplň práce:
* administrace a řešení reklamací
* podpora při testování a implementaci nového systému
* správa systému pro plánování školení pro servisní partnery
* plánování a organizační zajištění školení, vytváření certifikátů pro účastníky školení
* základní zpracování cenových nabídek na náhradní díly
* podpora přípravy cenových nabídek na výjezd servisních techniků, podpora pro servisního obchodníka
Co požadujeme?
* SŠ vzdělání (technický obor je výhodou, nikoliv podmínkou)
* komunikativní znalost anglického jazyka + plynulý český (slovenský) jazyk
* dobrá znalost práce na PC (MS Office, SAP, CRM)
* velkou výhodou znalost v oboru HVAC - možné rozšíření kompetencí, možnost růstu
Co nabízíme?
* 5 týdnů dovolené
* sick days
* caffeterie
* flexibilní začátek a konec pracovní doby
* home office
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní připojištění
* notebook, mobilní telefon
Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.
Kontakt:R4U s.r.o.Kateřina Týřová