Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Podpora servisního oddělení

Podpora servisního oddělení

Aktualizováno: 13. 03. 2023

Pro mezinárodní firmu, jednoho z největších výrobců tepelné a chladící techniky, hledáme Back office pracovníka, který posílí servisní oddělení společnosti.

Náplň práce:

* administrace a řešení reklamací

* podpora při testování a implementaci nového systému

* správa systému pro plánování školení pro servisní partnery

* plánování a organizační zajištění školení, vytváření certifikátů pro účastníky školení

* základní zpracování cenových nabídek na náhradní díly

* podpora přípravy cenových nabídek na výjezd servisních techniků, podpora pro servisního obchodníka

Co požadujeme?

* SŠ vzdělání (technický obor je výhodou, nikoliv podmínkou)

* komunikativní znalost anglického jazyka + plynulý český (slovenský) jazyk

* dobrá znalost práce na PC (MS Office, SAP, CRM)

* velkou výhodou znalost v oboru HVAC - možné rozšíření kompetencí, možnost růstu

Co nabízíme?

* 5 týdnů dovolené

* sick days

* caffeterie

* flexibilní začátek a konec pracovní doby

* home office

* příspěvek na stravování

* příspěvek na penzijní připojištění

* notebook, mobilní telefon

Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.


Kontakt:
R4U s.r.o.
Kateřina Týřová

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (27.6 + 39.9) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru