Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Koordinátor/ka zakázek (Praha - Karlín)
Koordinátor/ka zakázek (Praha - Karlín)
Aktualizováno: 17. 05. 2023
Hledáte odpovědnou a různorodou práci? Pro mezinárodní firmu se sídlem na Praze 8 hledáme Koordinátora/Koordinátorku zakázek se znalostí anglického jazyka.
Náplň práce:
* kontrola údajů k zakázkám a jejich případné doplnění
* koordinace dodávky zboží z výroby/skladu k zákazníkovi
* office management (pošta, kancelářské potřeby, atd.)
* přímá komunikace se zákazníky v ČR
* fakturace a různé administrativní práce
* práce se systémy (např. Oracle)
Co vám můžeme nabídnout?
* zajímavou, odpovědnou a pestrou práci v mezinárodní firmě a v přátelském kolektivu
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování (tzv. stravenkový paušál)
* služební telefon
* odpovídající platové ohodnocení
Co od vás očekáváme?
* min. SŠ vzdělání s maturitou
* předchozí pracovní zkušenost na obdobné pozici (zpracování objednávek, logistika, koordinace, administrativa)
* znalost anglického jazyka (B1-B2)
* pečlivost, organizační a komunikační schopnosti
* aktivního člověka s pozitivní energií
Zaujala vás tato pozice? Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.
Kontakt:R4U s.r.o.Kateřina Týřová