Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » HR Manager/HR Business Partner

HR Manager/HR Business Partner

Aktualizováno: 08. 07. 2024

Chcete se stát členem širšího managementu společnosti a máte samostatnost a autonomii v krvi? Pak tu mám pro Vás ideální nabídku. Nyní obsazuji pozici HR Managera/HR Business Partnera, který má rád zázemí rodinné společnosti a cestování po pobočkách v rámci ČR. Čeká Vás komplexní řešení personální agendy od analýzy stávajícího stavu např. docházek, směrnic atd... přes implementaci návrhových řešení až po výslednou kontrolu dodržování pravidel a coachingu zaměstnanců.

Co Vás čeká?

- Vedení HR týmu a dvou mzdových účetní
- Nastavení mzdové politiky společnosti (systém odměňování, motivací a benefitů pro jednotlivé pozice)
- Nastavení systému rozvoje jednotlivých zaměstnaneckých pozic (školení, koučinky)
- Organizace pravidelných školení, meetingů, teambuildingů, konferencí a neformálních setkání
- Spolupráce na náboru pracovníků pro pozice generálních manažerů poboček a pracovníků centrály společnosti (inzerce, výběr, pohovory)
- Vytváření a nastavení postupů v mzdové a personální oblasti pro všechny zodpovědné manažery (manuály a směrnice)
- Sledování změn v pracovně-právních vztazích a na jejich základě úprava interních pravidel (směrnice a manuály)
- Provádění poradenství v personální a mzdové oblasti pro všechny řídící pracovníky
- Provádění pohovorů s řídícími pracovníky (generální manažeři poboček a vedoucí pracovníci centrály) a jejich následné vyhodnocení
- Předávání informací managementu společnosti s návrhy na změny nebo úpravy v oblasti firemní kultury, komunikace a organizace činností
- Pravidelné návštěvy poboček společnosti a komunikace s generálními a denními manažery
- Provádění kontrol dodržování platné legislativy v pobočkách. Výsledky návštěv s návrhy se následně předávají managementu společnosti
- Příprava smluv s dodavateli v oblasti personalistiky a mezd
- Vytváření výstupů mzdových nákladů pro management společnosti
- Zpracovávání ročních rozpočtů svěřených účtů, mzdových a personálních nákladů a pravidelná kontrola jejich plnění
- Návrh a provádění korekce pro plnění finančních cílů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

- Zkušenosti s vedením alespoň menšího týmu minimálně 2 roky
- Praxe v mzdové oblasti minimálně 2 roky
- Orientace v pracovně-právních předpisech
- Znalost základní dokumentace – pracovní smlouvy, osobní spisy
- Zkušenosti s náborem pracovníků
- Znalosti v oblasti motivací pracovníků a benefitních programů
- Zkušenosti v osobnostním a pracovním rozvoji zaměstnanců
- Min. středoškolské vzdělání s maturitou

Co Vám můžeme nabídnout?

- 13. plat - Služební automobil
- Roční bonus
- Zázemí rodinné společnosti s mediánem 5,1 roku délky trvání pracovního poměru
- Stravenky a další zaměstnanecké benefity
- Smlouva na dobu neurčitou

Pokud hledáte práci s minimem micromanagementu a máte vysokou míru vlastní zodpovědnosti vůči požadovaným výsledkům společnosti, pak se mi určitě ozvěte.


R4U s.r.o.
Denisa Pechánková
Telefon: +420 733 737 266

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (35.7 + 11.2) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru