Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Data Architekt - Principal Consultant

Data Architekt - Principal Consultant

Aktualizováno: 20. 01. 2025

Chcete se stát součástí mezinárodního projektu v oblasti consultingu a přispět svými vědomostmi a zkušenostmi v oblasti dat? Máte obchodního a konzultačního ducha a nebráníte se pracovním cestám do zahraničí? Pak tu pro Vás máme pozici Data Architekt - Principal Consultant ve významné mezinárodní poradenské společnosti.

Čemu se budete věnovat?

  • konzultacím u klientů na téma architektury dat, správného řízení dat (Data Governance), datového modelování či řízení datové kvality
  • znalostně pomáhat juniornějším kolegům a podporovat prodejní tým
  • návrhu a řízení realizace datových a analytických řešení (např. datový model, DWH, MDM, reportingové řešení, machine learning, AI, digitální dvojčata)
  • návrhu a implementaci strategií (např. datové, AI, digitální dvojčata)
  • práci s nástroji pro modelování dat (např. Enterprise Architect, )
  • práci s nástroji pro řízení dat (např. datové slovníky, data quality management tools atd.)
  • práci s DWH a datovými analytickými nástroji (např. Teradata, MS ADLS, Databricks, AWS Redshift, BigQuery atd.)

Co je pro společnost důležité?

  • 5-6 let zkušeností na pozici datového architekta, datového modeláře nebo jiné datově orientované pozici
  • praktické zkušenosti v oblasti datového modelování, zkušenost s vedením týmů a realizací projektů v oblasti datové architektury, řízení dat či datové kvality
  • výborné komunikační dovednosti vůči business útvarům
  • výhodu jsou certifikace (např. DAMA, TOGAF, ArchiMate, SAFe Architect)
  • absolvování VŠ (IT/ technické či ekonomické zaměření)
  • skvělé analytické dovednosti a kritické myšlení
  • skvělá čeština/slovenština a angličtina alespoň na úrovni B2
  • týmový duch
  • ochota cestovat (region Qatar/KSA/UAE) v režimu 2 týdny měsíčně či 3-6 měsíců v kuse v zahraničí (záleží na typu projektu).

Co získáte?

  • 30 000 Kč na cestování, sport, jazyky a další benefity v kafeterii (dle vlastního výběru)
  • kompenzace za práci konanou nad rámec stanovené pracovní doby
  • možnost získat individuální odměnu za mimořádný výkon
  • profesní růst a možnost podílet se na klíčových projektech klientů z různých odvětví
  • systematické vzdělávání, jazykové kurzy, interní koučink a mentoring
  • hrazené certifikace – např. DAMA, TOGAF, PRINCE2…
  • možnost MultiSport karty, neomezeného mobilního a datového tarifu, životního pojištění
  • možnost částečné práce z domova
  • dovolená navíc a tři dny firemního volna
  • teambuildingy, společné snídaně, zdravé úterky a spousta dalších akcí 😊

Pokud Vás tato pracovní příležitost oslovila, tak se mi neváhejte ozvat!


R4U s.r.o.
Pavel Doktor
Telefon: +420 734 201 142

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (5.0 + 21.3) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru