Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI - Praha-Holešovice
ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI - Praha-Holešovice
Aktualizováno: 14. 04. 2025
Pro českou společnost s cca 250 zaměstnanci, působící v oblasti projektování staveb, hledáme Asistenta / Asistentku vedení.
Co vše budete mít na starosti?
- administrativní a organizační podporu vedení společnosti,
- zabezpečování podkladových materiálů pro činnost a rozhodování vedení společnosti,
- vypracování návrhů interních norem dle zadání generálního ředitele společnosti,
- zpracování podkladů pro propagační, reklamní a informační materiály společnosti, správu webu a sociálních sítí a spolupráci na PR aktivitách společnosti,
- správu kalendářů, plánování schůzek, jednání a služebních cest,
- podklady pro jednání, zápisy ze schůzek a následnou kontrolu úkolů,
- komunikaci se zaměstnanci a interními i externími partnery společnosti (dodavateli, zákazníky, institucemi),
- organizaci firemních akcí a meetingů,
- správu a archivaci potřebných dokumentů a materiálů,
- chod kanceláře a objednávky kancelářských potřeb,
- vyřizování korespondence, e-mailů a telefonátů,
- péči o návštěvy a zasedací místnosti.
Ideální kandidát/ka:
- má minimálně SŠ vzdělání a předchozí zkušenosti na stejné nebo podobné pozici,
- bez problémů ovládá kancelářský software, zejména MS Office (Word, Excel, Outlook),
- orientuje se v problematice marketingu a sociálních sítí, je kreativní,
- má výborné komunikační a organizační schopnosti, efektivně plánuje své činnosti, umí přemýšlet o krok napřed a určovat si své priority,
- je proaktivní, pečlivý/pečlivá a důsledný/důsledná, zvládá samostatnou práci a zároveň efektivně spolupracuje v týmu,
- má rád/a práci s lidmi, ale baví ho/ jí zároveň i administrativní činnosti,
- výhodou je znalost anglického jazyka.
Co nabízíme?
- moderní kanceláře v blízkosti MHD a vlakového nádraží,
- odměny za dobře odvedenou práci,
- možnost odborného růstu,
- odborná školení a profesní vzdělávání,
- výuku cizích jazyků přímo na pracovišti (NJ a AJ),
- 5 týdnů dovolené,
- flexibilní pracovní dobu,
- nadstandardní příspěvek na penzijní a životní pojištění,
- příspěvek na stravování a výbornou kávu na pracovišti zdarma,
- benefit program Cafeterie Benefit Plus,
- Multisport kartu,
- zaměstnanecký program O2 Family i pro rodinné příslušníky,
- masáže v budově,
- firemní společenské a sportovní akce,
- kolárnu a sprchu pro cyklisty v budově.
Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.
R4U s.r.o.Kateřina Havelková