Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI - Praha-Holešovice

ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI - Praha-Holešovice

Aktualizováno: 14. 04. 2025

Pro českou společnost s cca 250 zaměstnanci, působící v oblasti projektování staveb, hledáme Asistenta / Asistentku vedení.

Co vše budete mít na starosti?

  • administrativní a organizační podporu vedení společnosti,
  • zabezpečování podkladových materiálů pro činnost a rozhodování vedení společnosti,
  • vypracování návrhů interních norem dle zadání generálního ředitele společnosti,
  • zpracování podkladů pro propagační, reklamní a informační materiály společnosti, správu webu a sociálních sítí a spolupráci na PR aktivitách společnosti,
  • správu kalendářů, plánování schůzek, jednání a služebních cest,
  • podklady pro jednání, zápisy ze schůzek a následnou kontrolu úkolů,
  • komunikaci se zaměstnanci a interními i externími partnery společnosti (dodavateli, zákazníky, institucemi),
  • organizaci firemních akcí a meetingů,
  • správu a archivaci potřebných dokumentů a materiálů,
  • chod kanceláře a objednávky kancelářských potřeb,
  • vyřizování korespondence, e-mailů a telefonátů,
  • péči o návštěvy a zasedací místnosti.

Ideální kandidát/ka:

  • má minimálně SŠ vzdělání a předchozí zkušenosti na stejné nebo podobné pozici,
  • bez problémů ovládá kancelářský software, zejména MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • orientuje se v problematice marketingu a sociálních sítí, je kreativní,
  • má výborné komunikační a organizační schopnosti, efektivně plánuje své činnosti, umí přemýšlet o krok napřed a určovat si své priority,
  • je proaktivní, pečlivý/pečlivá a důsledný/důsledná, zvládá samostatnou práci a zároveň efektivně spolupracuje v týmu,
  • má rád/a práci s lidmi, ale baví ho/ jí zároveň i administrativní činnosti,
  • výhodou je znalost anglického jazyka.

Co nabízíme?

  • moderní kanceláře v blízkosti MHD a vlakového nádraží,
  • odměny za dobře odvedenou práci,
  • možnost odborného růstu,
  • odborná školení a profesní vzdělávání,
  • výuku cizích jazyků přímo na pracovišti (NJ a AJ),
  • 5 týdnů dovolené,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • nadstandardní příspěvek na penzijní a životní pojištění,
  • příspěvek na stravování a výbornou kávu na pracovišti zdarma,
  • benefit program Cafeterie Benefit Plus,
  • Multisport kartu,
  • zaměstnanecký program O2 Family i pro rodinné příslušníky,
  • masáže v budově,
  • firemní společenské a sportovní akce,
  • kolárnu a sprchu pro cyklisty v budově.

Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.


R4U s.r.o.
Kateřina Havelková

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (12.1 + 15.8) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru