Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Asistent/ka společnosti - Brno

Asistent/ka společnosti - Brno

Aktualizováno: 17. 06. 2025

Pro menší českou společnost se sídlem v Brně - Tuřanech hledáme Asistenta / Asistentku vedení a obchodního oddělení.

Co bude mít na starosti?

  • administrativní a organizační podporu vedení společnosti /vedoucího obchodního oddělení,
  • zabezpečování podkladových materiálů pro činnost a rozhodování vedení společnosti,
  • zpracování podkladů pro propagační, reklamní a informační materiály společnosti, správu webu a sociálních sítí a spolupráci na PR aktivitách společnosti,
  • správu kalendářů, plánování schůzek, jednání a služebních cest,
  • podklady pro jednání, zápisy ze schůzek a následnou kontrolu úkolů,
  • komunikaci se zaměstnanci a interními i externími partnery společnosti (dodavateli, zákazníky, institucemi),
  • organizaci firemních akcí a meetingů,
  • správu a archivaci potřebných dokumentů a materiálů,
  • podpora správy obchodních případů v informačním systému Pohoda,
  • evidenci a zpracování přijatých faktur,
  • zajišťování potřebných úředních výpisů a potvrzení,
  • podpora při organizaci služebních cest
  • chod kanceláře a objednávky kancelářských potřeb,
  • vyřizování korespondence, e-mailů a telefonátů,
  • péči o návštěvy a zasedací místnosti.

Ideální kandidát/ka:

  • má minimálně SŠ vzdělání
  • bez problémů ovládá kancelářský software, zejména MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • znalost informačního systému Pohoda je výhodou,
  • orientuje se v problematice marketingu a sociálních sítí, je kreativní,
  • má výborné komunikační a organizační schopnosti, efektivně plánuje své činnosti, umí přemýšlet o krok napřed a určovat si své priority,
  • je proaktivní, pečlivý/pečlivá a důsledný/důsledná, zvládá samostatnou práci a zároveň efektivně spolupracuje v týmu,
  • má rád/a práci s lidmi, ale baví ho/ jí zároveň i administrativní činnosti,
  • znalost anglického jazyka - komunikativní

Co nabízíme?

  • 5 dní dovolené navíc
  • stravenkový paušál
  • flexibilní pracovní dobu
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • přátelské pracovní prostředí
  • firemní akce

Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.


R4U s.r.o.
Kateřina Havelková

Mohlo by Vás zajímat


Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (28.3 + 39.2) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru