Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Service Level Manager
Service Level Manager
Aktualizováno: 04. 06. 2025
Chcete být tím, kdo stojí v první linii mezi technikou a zákazníkem – a ví přesně, co a jak má fungovat?
Pokud se vyznáte ve službách technické podpory, orientujete se v SLA a baví Vás přemýšlet nad službami komplexně – od návrhu až po vyhodnocení – pak je tahle pozice přesně pro Vás.
Ke klientovi hledáme parťáka, který zvládne nejen reporting a řízení kvality služeb, ale také zákaznickou komunikaci, návrhy zlepšení a občas i trochu toho „servisního detektivování“. Nebudete jen vykreslovat tabulky – budete u zrodu nových Managed Services a pomůžete nastavovat špičkové standardy v poskytování IT podpory.
Co Vás čeká
- Příprava a zpracování odborné části obchodních na technickou podporu
- Spolupráce s kolegy z ostatních týmů při stanovování rozsahu služeb technické podpory, nákladů na jejich zajištění a doporučení prodejních cen s přesahem do pre-sales
- Kooperace s ostatními útvary při jednání se zákazníky o nových službách a úrovni plnění stávajících služeb
- Zdokumentování a posouzení požadavků na úroveň služeb
- Návrhy SLA
- Posouzení souladu mezi SLA subdodavatele a SLA zákazníka
- Komunikace se supportními týmy na straně zákazníka i subdodavatelů
- Zastřešující role pro koordinaci major incidentů a primární eskalační kontakt
- Pravidelné schůzky na straně zákazníka a reporting
- Sledování a pravidelné vyhodnocování úrovně služeb u zákazníka
- V případě porušení SLA, zdokumentování, přezkoumání, informování vedení, komunikace se zákazníkem o přijatých nápravných opatřeních
- Návrh a design nových služeb, zejména Managed Services
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Zkušenosti jako Service Manager, případně jiný relevantní ITSM procesní manažer, nebo máš zkušenosti z obchodu v oblasti IT služeb
- Vyznáte se v MS Excel a bez přehledného seznamu v tabulce ani neskončíte pracovní den
- Umíte používat i vytvořit kontingenční tabulku
- Máte radost z učení se novým věcem a rád/a se seznamujete s novými technologiemi
- Vlastníte certifikaci ITIL minimálně v úrovni Foundation
- Víte, co je ISO20000
- Umíte anglicky minimálně na úrovni B2 v psané i mluvené formě
Výhodou bude, pokud
- Máte zkušenost s IS Helios Nephrite, CA ServiceDeskem a CMDB systémy
- Máte zkušenosti s designem služeb – Managed Services je teď ohromně trendy a byl/a byste za hvězdu
- Máte zkušenosti s tvorbou katalogu služeb
Kdo do týmu dobře zapadne
- Jste komunikativní, máte obchodní dovednosti a ekonomické myšlení, dokážete se orientovat na zákazníka, vnímáte jeho potřeby, budujete dlouhodobé obchodní vztahy a dokážete identifikovat obchodní příležitost
- Máte schopnost rychlého pochopení různých informačních systémů a struktur dat v nich uložených
- Jste proaktivní a vnitřně motivovaný/á
- Přicházíte s kreativním řešením problémů
- Jste samostatný/á, ale nebojíte se zeptat
Co Vám můžeme nabídnout
- Parkování přímo v budově
- Pracovní pomůcky – telefon, notebook s operačním systémem dle Vaší volby
- Placené certifikace, technická i soft-skillová školení, účast na zajímavých konferencích
- Možnost pracovat 4 dny v týdnu – volné patky za 90 % mzdy
- 32 dnů placeného volna – 5 týdnů dovolené, 5 whatever days, 2 dny ředitelského volna
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění ve výši 2 000 Kč/měsíc
- Stravenkový paušál ve výši 82 Kč/den
- Další benefity: neformální firemní akce, hezké kanceláře, občerstvení na pracovišti
Pokud hledáte práci s minimem micromanagementu a máte vysokou míru vlastní zodpovědnosti vůči požadovaným obchodním výsledkům společnosti, pak jsem tu pro Vás na níže uvedených kontaktech.
R4U s.r.o.Denisa Pechánková
Telefon: +420 733 737 266