Nacházíte se zde: Úvod » Blog
Blog
Right Ways and Means
21. 10. 2009
In times when money was cheep and good income came with a small effort, many capable business people left long-term projects and development ideas and started to focus on easy moneymaking processes.
Nevracíme se prostě jen do normálu?
30. 6. 2009
V posledních dvou týdnech jsem několikrát vyrazil o něco dříve z kanceláře, mohlo být i kolem 17,00 a zjistil jsem, ze je stejně velký provoz jako býval dříve kolem 18, či dokonce 18,30. To mne trochu zarazilo, stalo se to prakticky pokaždé, když jsem jel dříve.
Něco se děje???
19. 2. 2009
Tak jsem včera, to bylo 18/2, vyrazil odpoledne po delší době do BB Centra na Budějovické, měl jsem tam dohodnutý pohovor v Eurotel kavárně. Raději jsem vyrazil dříve - jel jsem odpoledne (ještě „business hours"), jednak jsem nevěděl jaká bude doprava z centra, jak zaparkuji a také býval problém najít místo k sezení.
Krize..
19. 1. 2009
V posledních několika měsících odpovídám téměř každý den na otázku „Co krize? Cítíte dopady krize?". Ptají se jak mí klienti, tedy zástupci firem, se kterými spolupracuji, tak kandidáti, tedy uchazeči o volné pozice.
Vycházet, či nevycházet kandidátům vstříc, co se týče hodiny pohovoru?
2. 12. 2008
Vycházet, či nevycházet kandidátům vstříc, co se týče hodiny pohovoru? Toť otázka... Když jsem sama hledala nové uplatnění, byla jsem vždy vděčná, když mi od potenciálního zaměstnavatele vyšli vstříc s časem schůzky, abych se nemusela zbytečně, a hlavně složitě, uvolňovat z práce.
Jak odborně se vyjadřovat na pohovoru…..??? !!!
19. 11. 2008
Občas se stává, že přijde kandidát na pohovor, na určitou IT pozici (analytik, programátor, architekt apod.) a během rozhovoru začne mluvit o tom, jaká je jeho pracovní náplň, na jakých projektech pracuje apod. To je určitě dobře, tak to má být, ale....?
Who should be first, employee or customer?
5. 11. 2008
Just red some article in newspaper where was written how important for company is client. This article wasn't dedicated to people working in company but it made me think about that what is more important asset to company, employee or customer.
Jak dnes vnímáme IT a technologie? Dopad na trh práce...
3. 11. 2008
V recruitmentu se pohybuji od začátku roku 2000. Protože jsem měl k IT blízko a koneckonců jsem i z IT přišel, tak jsem se na začátku dostal právě do IT teamu. Samozřejmě pro mne na počátku spousta věcí byla naprosto neznámá a musel jsem se učit - abych měl alespoň nějaký přehled.
Máme důvod obávat se krize?
3. 11. 2008
Často dnes čteme o krizi na západě a o tom, zda se nás může nějak dotknout. Ač nás všichni uklidňují, že ČR se to netýká, tak já si myslím, že týká a ne málo. Dotkne se to každého, kdo dělá pro mezinárodní firmy - bude se šetřit, nebude se přidávat, někde se může i propouštět.
Asistentka..kdo to vlastně je?
22. 10. 2008
Asistentka.. sektetářka.. office manager.. každý z nás jí nazývá jinak.. přesto nám všem tak známý pojem.. pro lidi, kteří jí nepotřebují NIKDO, zbytečná pozice, jen holka, která 3x denně uvaří šéfovi kafe a zbytek doby stráví tím, že si nalakuje nehty a proklábosí s kámoškama, kde nakoupit nový hadry a kdo kde s kým a jak...